Menu

Unge tager del i Branding Fur

  • Skrevet af 

Det kræver både et grundigt forarbejde og en fælles indsats, når Fur skal markedsføres. Derfor giver øens børn og unge deres bidrag til projektet, når de denne sommer uddeler spørgeskemaer og velkomstposer til besøgende på Fur

Juli 2010

Det kræver både et grundigt forarbejde og en fælles indsats, når Fur skal markedsføres. Derfor giver øens børn og unge deres bidrag til projektet, når de denne sommer uddeler spørgeskemaer og velkomstposer til besøgende på Fur.

Turisterne bliver i år budt endnu bedre velkomne, når de rejser til Fur. De bliver nemlig modtaget på færgen af øens børn og unge.
Det sker som led i projektet Branding Fur, der er søsat for at hive flere tilflyttere til Fur. Projektet omfatter blandt andet en undersøgelse af, hvorfor folk vælger Fur fra eller til.

I den sammenhæng har projektgruppen bag Branding Fur udarbejdet spørgeskemaer og velkomstposer til øens turister og sommerhusejere. Overordnet henvender projektet sig til et bredt publikum, der inkluderer både børnefamilier og seniorer i Danmark og i nabolandene samt iværksættere og potentielle investorer.

- Det er [derfor] vigtigt, at de unge på øen også viser ansigt og er en del af Branding Fur, mener projektleder Ole Poul Hansen. Så det glæder ham, når en gruppe af øens børn og unge i denne tid hjælper med at uddele projektgruppens materiale på færgeoverfarten til Fur.

15.08.2010

Til toppen